2 Mar 2012

7 hari lagi nak jadik isteri orang! ;p

dear all my friends!
full tesis dah dihantar ke IPSIS...alhamdulillah lepas ni bleh bercuti untuk preparation kawin...
lagi 7 hari jer lagi! rasa tak percaya plaks...

harap2 semua nya berjalan lancar... aku cuma doakan supaya budjet aku utk majlis cukup... asalkan majlis berjalan lancar dan semua orang happy cukup... pada aku, tak guna jugak kita dok merungut2 ataupun dok cakap kita ni dah takde duit disebabkan majlis kawin... yang penting kita ikhlas untuk meraikan pengantin dan tetamu yang datang memeriah kan majlis. mana2 bakal pengantin pun pasti akan melalui perkara2 yang sama... biasa la kan dugaan sebelum kahwin... aku sekarang dalam mode yang sgt tenang. dah buat persiapan dalam setahun...then beli skit2 barang...sekarang ni tak banyak dh nak uruskan... cuma maybe malam sebelum tu dah gotong royong isi telur... alhamdulillah saudara2 pun bnyk bantu.

borang2 nikah dah setel... pastu masjid pun dah setel...makanan utk nikah pun dah setel...tinggal nak nikah jer :p

doakan aku ya kawan-kawan....

---tak sabarnyer nak kawen :p (gediks mode..hehe)

3 comments:

Dira said...

wah, menunggu hari je tuh.. semoga majlis berjalan lancar dear :)

Just^me said...

thanks dira... =)

Nurun said...

selamat pengantin baru.. jgn lupe update ok!