18 Jan 2012

Kad kawen dah siap! Borang kebenaran kawen dah lulus!

Hi my dear bloggers and readers!

hari ni nak kongsi berita baik punya!!!! yabedabeduuuu.... setelah melalui karenah birokrasi dan borang2 yang memening kan untuk diisi, akhirnya pendaftar nikah negeri selangor bagi kelulusan untuk berkahwin... yahoooo!! (gatal ;p)

cara2 mengatasi karenah birokrasi berurusan dengan Jais akan aku kongsi kan ceritanya di lain entri ya... penat tau..dan panjang ceritanyaaaa..
tapi hari ni aku gembira sangat sebab:


  • hari ni aku berjaya mendapat kelulusan berkahwin dari jais! (layak menikah dah ni ;p)

  • hari ni aku berjaya mendapat kelulusan untuk nikah di masjid!

  • hari ni kad kawen dah siap! paid! anddd pick up! (aku happy dengan design kad kawen aku although mula2 banyak drama yg jadik)
gembiraaa nya harini...senyum sampai ke telinga!
hari ni jugak me and my famili makan besar semperna nak meraikan harijadi ketiga2 adik aku yang sederet dari bulan jan dan februari! i love u darlings2...

terima kasih Allah kerana kegembiraan dan rezeki yang Kau berikan ini....

3 comments:

Fariza said...

alhamdulillah. :)
nk kad. ehehehe (x malu)

Just^me said...

hehe... bleh2... fariza email alamat rmh kat email hazwanie84@gmail.com... =)

Aisyah Humaira said...

leganya dia!