29 Jan 2012

Inspirasi Cinta Contest (due 3 Feb 2012)

Salam to all my dearie friends especially bride to be.. ni ada contest baik punya untuk kamu2 =)

Precious Touch Brindals fb menganjurkan Inspirasi Cinta Contest.



Hadiah contest ni adalah:

1 unit custom table calendar 2012 atau 2013

customize calendar tu akan dihiasi dengan gambar2 perkahwinan anda

best kan hadiah die? =)

Ok2...antara syarat2 penyertaan adalah lengkapkan slogan Saya impikan majlis perkahwinan yang .......... (tidak lebih 50 perkataan)



ini adalah slogan saya:

Saya impikan majlis perkahwinan yang meriah, penuh dengan kasih sayang dan gelak ketawa para tetamu dan keluarga yang bersama-sama meraikan majlis. Saya juga mengharapkan majlis perkahwinan kami mendapat barakah dan limpahan rahmat daripada Allah. Semoga majlis yang bakal berlangsung bulan Mac ini dipermudahkan dan lancar semuanya. Amin...

saper2 nak join tu meh la join ramai2...

Ok, contest ni terbahagi kepada 2 method, boleh join via both methods


Method A: Via FB

1. Like page Precious Touch Bridals.

2. Post comment di photo ini dgn ayat: Saya impikan majlis perkahwinan yang .......... (tidak lebih 50 perkataan)

3. Share photo contest ini di wall anda.

4. Ayat paling kreatif akan dipilih sbg pemenang oleh PTB.
Method B: Via Blog

1. Like page Precious Touch Bridals.

2. Buat entri di blog yg mengandungi ayat: Saya impikan majlis perkahwinan yang .......... (tidak lebih 50 perkataan)

3. Letak photo contest dan link FB page Precious Touch Bridals di entri tersebut.

4. Email precioustouchbridals [at] gmail [dot] com utk inform penyertaan anda.

5. Ayat paling kreatif akan dipilih sbg pemenang oleh PTB.


**Tarikh akhir penyertaan adalah pada 3 Feb 2012 dan pemenang akan diumumkan pada Sabtu, 4 Feb 2012



ok laa... harap2 ada rezeki... =)

No comments: