31 Dec 2011

kasut wedding impian saya

Salam semua,


Semperna birthday sitti nurs, dia ada buat give away kasut wedding yang di design sendiri dengan Colour Grey dan dihiasi batu2 yang cantik :






Cara untuk dapatkan kasut ni:


1. B2B yang mempunyai Blog khusus menceritakan perjalanan/preparation weddingnya.


2. Buat Entry yang menceritakan "kasut wedding impian anda"


3. Letak banner dengan 1 gambar, Salah satu baju Kebaya wedding By Sitti Nurs yang anda sukai, dan link kan dengan website : http://www.rumahkebaya.com.my/.


4. Follow dan Link blog Sitti Nurs


5. Pemenang akan diumumkan pada tarikh 31 Januari 2012.



Ok2 (muka eksited).... kasut idaman sayaaaaaaa adalah



Tadaaaaa! ;D












Sebab apa kasut ni menarik minat saya? owh sebab ungu/ purple adalah warna yang paling saya suka!
saya juga sangat suka kasut berwarna ungu tu di combine dengan germelapan diamond yang bersinar2! suka nya (1000x suka ;p)


Owh saya juga sangat berkenan design wedding dress dari RUMAH KEBAYA MALAYSIA (RKM).


Baju wedding kat bawah pun warna ungu! design yang sangat halus owh saya terpaku ;)


sentuhan dari Pereka Fesyen RKM iaitu Sitti Nurs:






Best of the best that u can find at http://www.rumahkebaya.com.my/







p/s: pssst, Sitti nurs, saya ada can menang tak? hehehe ;D
















































































No comments: