18 Apr 2011

Ohh Hana Tajima Simpson..... cantik dan kreatif ;D


Cantik
bergaya
kreatif!!

sekarang nih macam2 fesyen tudung ada kan?

Antara video2 menarik yang buat aku kagum -->macam mana cara pakai tudung dengan kreatif dapat dilihat melalui video di website:

kalau korang malas nak lilit2 tu beli jer yang dah siap2 jahit
macam tudung Fareeda...
warna warni gitu!

dengan ada nya trend2 terkini fesyen tudung...
orang pakai hijap pun bleh berfesyen --cantik dan manis dipandang

tapi kalau overdo, tak cantik laa
lilit2 pun kena kemas...
aku ni bkn reti sangat
tapi bila dok tengok2 video macam ni
rasa teruja plaks ;)

tapi aku tak berapa minat sangat into yang lilit2 ni sebab aku tak berapa reti lah
tudung yang dah siap pun cantik2
sekarang ni macam2 ada ;)

owh ya! nanti aku pi tutorial dengan pakar2 fesyen merangkap kekawan aku tuuuue
bersiap sedia lah kamu untuk diterjah ye
kita eksperimen sama2 nanti
hehe
tata ;D



2 comments:

ct_cucubi said...

wani akan muncul dgn wajah baru..:)

hanya wanita biasa said...

sekali sekala tukar tudung ;D