27 Mar 2011

Degil sangat...Ya AMPUN!~~


wahai hati-hati yang degil...
lembut laaa kamu
seperti lembutnya kain sutera
seperti lembutnya si penari2 ballet
seperti lembutnya rambut dalam iklan syampoo
(metafora agar kamu lebih bersimpati dengan saya)

apesal laa degil sangat hati kamu nih?
kalau buat gulai mesti liat, kan?

aku tak paham
dan tak mungkin cuba paham
aku tak nak paham
tapi aku nak kau paham aku

ya tuhan, tolonglah lembutkan sikit hatinya
jangan biarkan keras macam batu
biar die paham sikit kesusahan aku
biar die tolong sikit ringankan beban aku nih

harap2 die paham
aku harap sgt2


nampaknya tinggal angan2 jer laaa
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!





1 comment:

shasha said...

honey r ok?org takkan paham kite n kite pun takkan paham org,barulah thrill hidup ni!janji jgn bt jahat...:)