22 Feb 2011

untuk manusia yg sensitip


Geram betul..

geram dengan rakan sekerja yg over sensitip
pastu buat2 perang budak sekolah tadika
tak tegur sapa
mcm budak2 tadika betul

iyer la aku salah
tapi takkan ler sampai macam tu sekali
apa ko ingat kau sorang jer yg reti marah?
aku pun tak hingin la ada kawan yg emo macam kau

aku dah tegur kau tapi ego kau tinggi sangat...
teruk betul la..
aku pun ada maruah diri jugak
bila aku buat baik dan merendah diri utk mintak maaf, aku expect kau pun sama
sedang nabi yg maksum tu pun ampun kan umat, kau tu apa la sangat?

kali ni aku dah langgar azam tahun baru aku
aku berazam tak mau blog pasal emo2 ni...
tapi aku rasa kau tu berlebih2 sgt
jadik, aku tulis pasal ko yg jahat ni dlm blog aku..
biar la kau tak baca sekalipun sbb kau tu mana la pembaca blog
memang kau JAHAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku malas nak layan kau
mulai hari ini, aku akan buat kau macam kau layan aku
aku pun takkan berkawan dgn kawan macam kau tu

No comments: