27 Mar 2010

Hits entri: Mimpi kawin


Aku pernah post entri ni dulu...
aku perasan jugak selalu jer ada orang search topic nih yang menyinggah kat blog aku nih
Ada apa dengan mimpi? ada apa dengan kahwin? ;)

Kali ni aku post entri:
"Bagaimana saya mendapat mimpi kahwin?"

Aku rasa la kan, ramai yang mimpi kahwin nih (since ramai yang google kan?)
sama kes macam aku gak ;p

 
sebab2 aku rasa memungkinkan anda mendapat mimpi kawin adalah:


1. memang nak merancang nak kahwin
2. asyik tengok website2 orang kahwin
3. asyik baca majalah orang kahwin
4. tengok rancangan tv rancangan kahwin
5. tengok cincin di kedai2 seperti poh kong, habib, dan sewaktu dengannya


Pertama nya yang aku nak cakap kat sini, bukan semua orang boleh dapat mimpi kahwin..
tak percaya? cuba tanya kawan2 korang
ada tak dieorang mimpi kahwin?
jarang bukan??

jadi kepada sesiapa yang risau sebab dapat mimpi kahwin tu, toksah laa risau sebab ia perkara normal jika anda ada 5 ciri2 yang aku sebutkan di atas. hehehe...

Orang kata mimpi mainan tidur
tapi pada aku, mimpi kawin adalah istimewa sebab bukan semua orang mimpi kawin
ye tak?
hehehe....


gheeee...tak sabarnyer nak kawin!
ho ho ho ;p








2 comments:

Amir Firdaus said...

sy baru jew mimpi kawin td.. sy dah pakai 2 persalinan.. satu puteh dan satu biru.. saya tahu saya bersama keluarga mentua tp x nampak wajah mereka.. wajah isteri pown sy x nampak.. ramai yg ada kat majlis 2.. best sgt..

hanya wanita biasa said...

nampaknya bukan saya sorang je mimpi kawin.. hehe :)
itu lah org kata mimpi mainan tido tapi best kan mimpi kawin? ;P