30 Mar 2010

Demam = tak best


Dah 2 hari aku demam...
demam biasa2 jer..
simptom2 demam yang aku sangat tensen adalah:


1- sakit kepala berdenyut2
2- badan rasa sejuk sangat walaupun dah pakai 3 helai baju
3- mata rasa tak selesa


Time sakit2 macam ni baru teringat nikmat sihat..
biasa lah kan manusia selalu terlupa...bila kehilangan nikmat baru laa tau rasa nikmat tu macam mana... uhuk uhuk (sedeyyy sebab tak boleh bercergas-cergasan..;p )

aku bukannya dok tercangak tengah panas sampai demam. aku pun tak tau mana datangnya demam nih... redha ajer laa..
nasib baik demam tak teruk..
demam 'ala2 manjer' jer
time demam laa aku bleh mintak extra attention..
ho ho ho!!

panadol kena telan 2 bijik..
activefast jer jalan skit kesannye..
aku harap aku cepat sembuh sebab nak bergonjeng2an hari sabtu nih ;)
hee.... tiap2 minggu tak sabar tunggu hari sabtu
(wink2)

No comments: