12 Dec 2009

Kek coklat



Saya akan buat kek untuk Mr Iq bila saya senang (itu pun bila rajin, tapi selalunya malas ;p).

Bagi orang yg last minute macam saya ni, selalunya pukul 2 pagi baru start nak ayak tepung dan sediakan bahan2 kek (-_-')

tapi hasilnya puas hati sebab boleh laa makan kek coklat jugak! hahaha



Tadaaaaaaaaaaaaaaa...

Kek double choc!




rahsia kek coklat sedap adalah: Beli coklat masakkan yang sweet bukan jenis bitter ok, tapi kalau yang suka rasa dark choc, boleh jer guna jenis bitter... kalau nak coklat tu nampak ber 'shining2' tambah sikit emulco coklat...dan awas, jgn masak coklat tu sampai hangit nanti rasa coklat sebenar akan hilang k!!

selepas makan kek coklat, saya berazam, saya akan diet ;p
sinfull gilerrr...... saya sudah makan kek coklat hari ini, anda?
hehehehe ;)




1 comment:

ct_cucubi said...

rasa terliur baca post ni.. nyum nyum...