27 Aug 2009

Cerita yang saya suka (buat masa sekarang...)

Cerita yang saya suka ('terhibur') buat masa sekarang adalah "Nur Kasih"... anda akan dapat siarannya di TV3...



Cerita dia best (ala-ala cerita novel la kan)... lagi satu watak sarah (adik kepada heroin dalam citer ni) sangat laa menjadi... tahniah laa! saya suka dia belakon gedik-'jahat-ala-budak2-tak-bersalah' sebab nampak real la.



-watak sarah (gambar dari tv3.com)

Sebab lagi satu, hero dia memang hensem. Ala, biasa laa kalau dalam novel tu gambaran dia macam hero dalam drama ni la....


-watak adam (gambar dari tv3.com)

walaupun tak ada masa nak tengok tapi sentiasa update drama ni melalui http://www.tv3.com.my.


Cerita drama ni lebih kepada "drama-novel"..... jalan ceritanya.... semua laa... bila tonton cerita ni rasa macam seperti membaca novel... watak dia pun memang dia ambil pelakon yang ala2 cerita dalam novel (cantik, hensem, bergaya bla bla)



Kesimpulannya, saya suka!!! Lima bintang plus satu bintang kecik extra! hahahaha!

No comments: