25 May 2009

Kisah mimpi semalam

Semalam aku mimpi lagi..bukan mimpi kawin.... tapi mimpi pelik2..mungkin sebab terlupa basuh kaki dulu kot sebelum tido...hehe...


kisahnye begini, dah dua kali aku mimpi bersiar2 dengan seorang pemuda yang tak dikenali.
tapi muka pemuda tu tak jelas lah....

Yang herannya, ayah aku juga bermimpi perkara yang sama... aku keluar bersiar2 dengan seorang pemuda yang tak dikenali. Siap ayah aku marah sebab aku sepatutnya keluar dengan Mr I (buah hati aku)... pelik kan? dah dua kali mimpi... siapa pemuda tu eh? aku keluar dengan pemuda yang tak dikenali dalam mimpi..pelik bukan?

Beberapa tafsir mimpi dalam internet yang sempat aku google adalah:

-Melihat pemuda / tidak dikenali
Jika orang yang bermimpi itu melihat diikuti oleh pemuda bererti dia akan berjumpa dengan musuh.Jika dia melihat pemuda yang tidak dikenal dan sangat marah melihatnya, maka dia akan berjumpa dengan musuh yang sangat dibenci orang. Jika dia senang melihatnya, maka dia akan bertemu musuh yang disukainya.


Jika macam tafsir mimpi tu betul, sangat laa horror ok?!

hehehe..... tapi tah2 mimpi tu hanyalah mimpi...

tak percayalah!! (kalau mimpi baik2 percaya tapi kalau mimpi buruk tak percaya pulak! hehe :p)




No comments: