13 Mar 2009

Buah pear jugak yang glamer....


AL-kisah, semua buah2 seperti nenas, limau dan strawberri bertukar bentuk pear merasa sangat sedih kecuali buah pear sebab bentuk dia memang macam tu.
Anda pulak bagaimana?
adakah anda tergolong dalam buah pear atau buah nenas, limau dan strawberri? gembira kerana anda adalah diri anda atau sedih kerana anda terasa seperti bukan diri anda?

owh ya, lagi satu, mungkin ramai perempuan tak suka bentuk badan seperti pear tapi bentuk badan pear lebih baik daripada bentuk badan seperti pisang kan? hehehe....

p/s: Makan lah buah2 tempatan kita baik untuk kesihatan dan menjana pendapatan negara.... :D

3 comments:

epol said...

selain pear ape lagi ek??durian ade??ngeh hehe :p

Invisible^third^eye said...

hahahaha....durian kena beli kat pasar laa..sekarang ni takde stock sbb bkn musim durian!

nia salina said...

hello babe..moi duk cri chat box nak menaip tadi tapi tak jumpa..ada lagi buah yg berbentuk seperti pear..moi le tuh..hahahha