9 Mar 2009

Adakah anda keliru?

Ada bermacam2 jenis keliru...


1- Ada keliru bila start berpikir macam Einstein (maybe teori kuantum ke-2 ker?). Atau pun berfikir sampai saraf otak tersumbat...bahaya tuuu....



2. Ada pulak tu keliru pasal cintan cintun (ala2 lela majnun).... pecah jugak otak kalau asyik pikir pasal orang lain jer...



3. Keliru sampaikan tak tahu jalan mana yang perlu dipilih. Biasa la dalam kehidupan banyak option kan...Jalan kiri ker kanan ker...kadang2 membuat keputusan adalah sesuatu yang sukar... selalu jer macam "betul ker aku buat nih?", "ape ke hal aku buat ni?"





4. Keliru dalam petuturan. Keliru jenis nih seperti tidak tahu apa yang patut dicakapkan dalam situasi yang sukar. Contohnya, kamu baru sahaja menjahanamkan kereta kesayangan kawan kamu secara tidak sengaja... haa... nak cakap apa eh? waktu2 seperti ni ayat2 tidak difahami selalu terpacul dari mulut seperti "errr..... eh.... aaaaa......."




5. Paling teruk adalah keliru segala-galanya. Keliru nak pakai baju apa, keliru nak pergi sekolah, keliru sampaikan orang panggil "mr confuse"...




Oh ya... kenapa saya memblog pasal tajuk ini? Senang sahaja...seperti yang anda semua maklum (eleh macam aku famous sgt :p) saya akan di interview nanti... jadi kawan saya telah memberi nasihat yang berguna sebelum saya pergi interview. Ayat beliau adalah seperti di bawah ini:-
Hi5 Emoticon

Terima kasih kepada kawan saya itu. Nasihat kamu akan saya ingat sampai bila2.. hehehehe






No comments: