20 Feb 2009

TGIF--- Thank god it's Friday!!~


Setelah merata ceruk di Shah ALam mencari Slurpeee selama seminggu (*saya adalah penggemar slurpee yg tegar) mungkin ini hari bertuah saya. akhirnya, saya telah menemuinya di seven eleben sec 9~ weeehaa!!



Kalau nak tahu dah seminggu saya singgah di kedai seven eleben (di setiap cawangan di shah alam) tapi tak tau mengapa mesin slurpee di shah alam selalu rosak, merata seksyen aku jelajah tau! sampaikan saya tanya jurujual kat seven eleben itu (situasi selepas mendapati mesin slurpee rosak):

"kak, betul ke mesin ni rosak? dah banyak kali rosak jer? penat la saya macam ni...datang jauh2 nk slurpee tapi tgk2 mesin rosak" --> nada kecewa

(kesian jugak jurujual tu tgk terkebil-kebil pandang aku sambil tersenyum)...Ya mungkin dia dan orang lain tidak paham kenapa saya penggemar slurpee...

Saya suka rasa dia

Owh dan selamat berhari Sabtu dan Ahad ya kawan2!!


3 comments:

epol said...

slurpee = brainfreeze

ngeh hehe.. (suka men ngan memember sape minum slurpee paling cepat :p)

Lina Chan said...

sama la kita suka slurpee!!

:)

rasanya ble menyebabkan brain freezing..
tp sedap.. yum2~

Invisible^third^eye said...

wah ada geng la!! huhuhu...