2 Feb 2009

Kesayangan saya


Kesayangan saya:


Nama dia Chibby (semperna chibby maroko chan).

Resume seekor kucing:

1. Nama: Chiibby @ chibibi @ Bibi
2. Age: 8 months
3. Physical quality: Comel (ekor berpintal yg macam rabbit, kdg2 nampak mcm lolipop yg bergulung tu)
4. Hobi: -
suka tido dan bermain menangkap serangga
Suka tido atas katil
Bebas dari kutu sebab tuan die rajin mandikan dia




Bila saya balik rumah, walau bagaimana jauh pun berbatu ia berada ia akan balik.
Bila saya panggil nama ia, dia akan menyahut dan akan berlari (berlompat2) segera ke rumah
Bila dengar suara saya, ia akan segera datang
Ia adalah kucing yg sgt sihat dan aktif
kadang2 saya melihat ia sebagai arnab a.k.a rabbit yg hyperactive
saya menganggap ia sebagai satu anugerah tuhan yg sgt comel dan teman yg setia


walaupun ia bukan manusia, tapi ia adalah pendengar yg setia.
Saya sayangggg kan Chibbyyyy!!!


Psst, walaupun Chibby tidak tahu mem'blog' tapi dia tahu menari di atas keyboard dan selalu mengganggu saya utk menaip.
Tp saya rasa ia adalah sesuatu yg comel



-sekian kisah chibby-
:D

No comments: