17 Feb 2009

Kepanasan macam cacit wit wit~

Hi5 Emoticon
Hari ini nak tahu tak mengapa aku rasa macam ala-ala pening2 lalat?

Dengan suhu yg mececah 35C atau lebih daripada itu akibat daripada kerosakkan aircond menyebabkan oksigen sangat terhad dan aku berasa seperti di cekik hantu. Bau2 berkuap dan peluh2 orang yg tidak berkenaan mencucuk2 hidung sehingga deria bau menjadi kaget!

Hi5 Emoticon

Bila la aircond akan diperbaiki...aku tak boleh fokus nak buat kerja. Hatta angkat air sebaldi sekalipun aku tak larat. sangat tidak produktif ok!

Hi5 Emoticon

Peluh menitik2 macam mandi jek... hujan....turunlah dikau..........kenapa ko tak turun2... kesian lah aku yg kekeringan macam cicak kobeng yang baru kene lenyek steam roll....


Hi5 Emoticon

Rasa macam kepanasan yang menyebabkan badan menjadi longlai dan tiba2 perasaan untuk pulang ke rumah membuak2.... Kolam ikan yg airnya hijau itu seperti memanggil2 aku utk terjun...alangkah bagus kalau ada kolam renang utk bersantai?..... Dekan oiii plueesssssssseeee laaaa baiki aircond secepat mungkin!!!

Hi5 Emoticon


panggilan ais krim slurpee semakin kuat....arghhhh......Slurpeeeeee kuuuuuuu!!!>>>>>

No comments: