22 Feb 2009

Apa nak jadi?

Lelaki memukul wanita adalah perkara yang tidak sepatutnya berlaku. Iyalah sampai bengkak2 dan berdarah2.

Contohnya, kes terbaru adalah Rihanna iaitu penyanyi yang dijangka datang ke Malaysia terpaksa menangguhkan konsert nya di Malaysia gara2 menjalani rawatan pembedahan plastik di muka selepas dipukul teruk oleh boiprennya yang tidak guna, Chris Brown.


gambar adalah dari sumber: http://www.tmz.com
Kesian plak jd celebrity mesti semua orang nak tahu hal dieorg..

Kat Malaysia pulak heboh kisah diana danielle dipukul boipren nya shamsul (anak yusof haslam). Tapi takde la seserius kes Rihanna tu, kepoh jer lebih kot. heeheh :p


Anyway 2 contoh di atas adalah di kalangan artis. Saya paparkan bukan nk highlight kes2 artis ni tapi kalau saya bagi contoh Aminah kena dera boipren, anda mesti tak kenal kan? jadi kes yang ingin saya highlightkan di sini adalah, kes 'boipren dera girlpren sendiri'. Apa kes dieorg ni sebenarnya... suka suki jer pergi pukul anak orang teruk2 kan? belum kawin lagi dah pandai angkat2 tangan, angkat kaki belasah anak orang.

Jika anda pernah mengalami situasi seperti ini, nasihat saya buatlah laporan polis yang berhampiran dan tinggalkan lah 'kekasih-yang-kesayangan-itu'


No comments: